Tiszaújváros

Volt itt közben még jól megszervezett országos kiállítás is, ahová részben "hivatalos" minőségben mentem. Meghívtuk a dán céhet, hogy hozzanak egy néhány munkát: hagyományosat és kevésbé hagyományosat. Winnie Egefjord szállította ide a 25 quiltet, így én már itt Pesten is töltöttem vele két estét, utána pedig leautóztunk Tiszaújvárosba.
Igazán jó kis kiállítás volt, bár szerintem nagyon kevés látogató jött, pláne ahhoz viszonyítva, hogy hány tag van, meg hányan jelennek meg egy-egy nevezetesebb KV-n. Tudom, a Dunántúlhoz viszonyítva nagyon messze van Miskolc környéke. És borzalmasan kevesen voltak a tanfolyamokon: gondolom, totál ráfizetés volt 6 emberrel megtartani, de tudom, hogy a szervezők nem akartak csalódást okozni azoknak, akik jelentkeztek. Én is megpróbáltam egy új tanfolyamot (Hogyan lehet egy fénykép alapján absztrakt képet csinálni?), kicsit rövid volt az idő, kellett volna 6 óra, de azért remélem, nem voltam totál csalódás. Legalább elindítottam őket, hogy merre van előre.
És pályáztam is, egy "modernnel". Nagyon sokféle szürkéből szabtam 18x9 hatszöget (pontosabban ebből vagy 30 kisebb, keretezett hatszög volt), és azt varrtam össze egyetlen hatszög pink keretezésével feldobva. Három óriás spirált tűztem rá. A szürke 50 árnyalata címet adtam neki, noha nem olvastam a könyvet, csak a címadás után próbáltam az interneten beleolvasni. Jó poénnak tűnt, de sajnos a zsűri nem értékelte..:(
Itten látható a fülig érő szájú Kacsuk Évi mögött.


Megjegyzések

Ági üzenete…
A "szürke" az egyik kedvenc munka volt számomra a kiállításon! Minél többet nézem a képet, annál több részletet tudok rajta felfedezni. Ennyi árnyalatot összeszedni és ilyen kifinomult rendszerbe szedni.... fantasztikus alkotás! Gratula! :-)
Ági
Márta néni azéris üzenete…
Nem tudom másnak milyen érzései voltak a munkát nézve, nekem végtelenül megnyugtató, ellazító, relaxáló hatású.
Az nekem is furcsa volt, hogy ahhoz képest, hogy már évek óta milyen sokan kérdezik, hogy mikor lesz már végre egy nuno tanfolya
m, hatan jelentkeztek. Én meg attól féltem, hogy a 24 elkészített csomag kevés lesz.
Polyák Ildikó üzenete…
Köszönöm, Ági és Márta! A zsűri szerint nincs benne kontraszt - ami egyszerűen nem igaz - és unalmas. Ez utóbbi ízlés kérdése szerintem.
36évi üzenete…
Jé, Ildi blogján vigyorgok... :D
Én nagyon szerettem a szürkét, sokáig néztem, tényleg van mit nézni rajta, bármit lehet rá mondani, de azt, hogy unalmas...
Mindenesetre az én vigyorom nemcsak a díjnak, annak is szól, hogy milyen illusztris társaságban vagyok a levélkémmel. :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév