Próbálkozom

Nagyon régen nem írtam ide, részben azért, mert igen kevés időm volt, részben azért, mert a kevés idő miatt eléggé minimális varrás volt. És ha nincs varrás, akkor nem sok mondanivalóm van ezen a publikus helyen.
Most hogy majdnem vége van az iskolának, és végre egy kicsit mást csinálhatok, megpróbálom behozni a lemaradásaimat, sőt talán újra visszarázkódom a régi kerékvágásba.
Ha időrendben akarok egy kicsit visszatekinteni az elmúlt hónapokra, legelőször is volt ugye Barcelona (és Sitges). Barcelonában tulajdonképpen alig láttam újat, hiszen immár negyedszer voltam, persze ez nem azt jelenti, hogy ne élveztem volna minden pillanatát. "Megvolt" (újra) az összes nevezetesség, sőt még apróbb újakat is felfedeztünk.
Igazán szuper volt, hogy négyen mentünk, így egy barátomon keresztül egy háromszobás, frissen felújított, erre a célra most átadott lakást béreltünk egy központi metróállomástól kb. 3 percre. Tekintettel az ismeretségre, négyen mindössze 90 eurót fizettünk naponta, ami még magyar összehasonlításban is olcsónak mondható.
Két teljes nap reggeltől estig volt gyaloglás/nézés... Én - az autótlan - szokva vagyok az álláshoz, a menéshez, viszont a barátnőim bokáját sikerült tropára tenni. Innen is még egyszer elnézést!
Fotók is készültek, bár nem sok, hiszen a korábbi látogatásokkor már lefotóztam a standard témákat/helyeket, de azért idepakolok néhányat, amelyek jobb minőségűek.
Ja, és az sem mellékes szempont, hogy ez a hétvége volt a magyar hófúvásos hétvége. Ott 12-14 fok volt, de szikrázó napsütés. Így a BM vészjelző SMS-ét egy tengerpari kávéző teraszán olvastam. Nem is értettem, arról nem beszélve, hogy se autóm, se jogosítványom, tehát nem tudom, miért kaptam meg.
Az egyik hálószoba.

A Sagrada Familia mennyezete.

A Katalán Nemzeti Múzeum az Arenas de Barcelona bevásárlóközpont tetőteraszáról.

A DMD luxushotel tetőterasza a Casa Mila tetejéről.

A Miró Parkbeli szobor, szintén az Arenas tetejéről.

Az éppen felújítás alatt álló St. Antoni vásárcsarnok a lakásunk erkélyéről kora reggel.

Egy nagyon bezoomolt Sagrada Familia a Casa Mila tetejéről.

Mega-szappanbuborék-fújó a Güell Parkban.

Holnap jövök Sitgesszel és quilt képekkel:)

Megjegyzések

Nóra üzenete…
Gyönyörű város!de azért ugye nem nyafogtak az utitársak ?! :-)
Polyák Ildikó üzenete…
Nem, hősiesen tűrtek:)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév