Még egy szürkeség

Bár az előző posztban mutatott quiltemet nem fogadta ujjongás, mutatok egy másik szürkét. Ennek az égadta világon semmi mondanivalója nincsen. Egyszerűen imádtam ezt a Thermofaxszal szitázott anyagot, ami kb. 50x150 centis volt.

Nyáron lesz két éve, hogy megfestettem. A quiltet kb. egy éve raktam össze, aztán félretettem, valamikor az ősszel megtűztem, és a héten szegtem körbe.
A címe: A kör négyszögesítése
Mérete: 122x132 cm (mivel az előszobám nem nőtt meg, így a bal oldalon kb. 5 centit hozzá kell képzelni)


Megjegyzések

Unknown üzenete…
http://www.rozsamuhelye-2010.blogspot.com/
Légyszíves néz be hozzám van számodra valami meglepi...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév