Házi katasztrófa

Főztünk húslevest, töltött káposztát, sült karajt, töltött csirkecombot. Minden nagyon íztelen volt. A mamámnak mondtam is, hogy nem eléggé szerelmes.
Most fedeztem fel, hogy péntek reggel finom kristálycukrot öntöttem a sótartó üvegbe.

Megjegyzések

KicsiKató üzenete…
jujjjj... akkor nálatok most igazán édes az élet:)))

boldog húsvétot!
Nóra üzenete…
A jó oldalát nézd Ildi: sokkal jobban jártál, mintha mindez fordítva történik!!:-)
Görgei-Reiner Rita üzenete…
Én vendégségben próbáltam megenni olyan gyümölcstortát, melyet a kamrában a sót tároló polc alatt pihentettek felszolgálásig...........
:)
Biztosan volt B-terved!
Juhizs üzenete…
Megnyugtat, hogy nyáron mink is így jártunk?
Csak raktam a sót a főzelékbe, csak raktam... gondoltam a tej semlegesíti és azért nem érzem.
Tudtam, hogy soha nem voltam egy nagy szakácsnő, de, hogy ennyire...
A lányom fedezte fel egy-két hét múlva, mikor sót kért tőlem, hogy amit átnyújtok, abban cukor van :-)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév