Egy kedves emlékkép

Nem szoktam sokat nosztalgiázni (még nem!), nem szoktam régi fényképeket nézegetni (na jó, ritkán), és - úgy egyáltalán - nem gondolom, hogy régen jobb, szebb, izgalmasabb életem lett volna.
Most viszont majdnem véletlenül (a Google Earth-ön való más-keresés közben) ráakadtam egy sevillai szálloda, a Patio de la Alameda fényképeire, ahol 1998-ban két éjszakát töltöttünk. Nem is szálloda ez, hanem apart-hotel, jó méretes, tökéletesen berendezett lakáskákkal. Amikor bementem a recepcióra, hogy van-e üres szobájuk, azt mondtam, kerül, amibe kerül, ITT muszáj megszállnunk. És nem is került sokba. Ott az elsőn a sarokban volt a lakásunk.

Ad 1. Talán meg kéne varrni ezt a hangulatot.
Ad 2. Jó lenne elmenni még egyszer ide:)))

Megjegyzések

Nóra üzenete…
Úgy gondolom,nem kívántál lehetetlent: mindkét kívánságod teljesülhet és remélem így is lesz! :-)
anyahajó üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
anyahajó üzenete…
Egy nagyon hasonló szállodában aludtam egyszer Cordoba-ban - hasonló gondolataim voltak, amikor benyitottam! Dél-Spanyolország utánozhatatlan, igazad van, tényleg vissza kellene menni.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév