Rozsda marja, nem ragyog

Miközben ezerrel dolgozom az "etiópon", meg tudom mutatni, mit sikerült elérni a rozsdával.
Ez volt az itthoni eredmény. Kb. úgy néz ki, mintha ráöntöttem volna egy kávét. Látszik ugyan néhány szög és karika, de siralmas:(

Ez viszont a mamámnál festődött. A korábban említett rácsra tettem rá egy kettéhajtott anyagot, rá pedig egy régi vas lábtörlőt.

Ez pedig az az oldala, ahol a lábtörlő volt, ami nem látszik. A közepe olyan, mint egy régi térkép...

Most már csak azt kell kitalálnom, hogy kerül ez bele a már formálódó kenyai quiltbe.
A következő bejegyzésben, remélem, már az "etiópot" mutatom...

Megjegyzések

mmama üzenete…
Szia ! a rozsda nem gyengiti az anyagot ?

Elkészültem az " Ilyen vagyok " -al
mikorra lehet az első fecskéknek
megjelenniük?
Külföldre küldöm azért igyekeztem vele. De nagyon korán sem akarom
küldeni.
Polyák Ildikó üzenete…
Azért kell utána sós vízben megáztatni, mert az állítólag megállítja a rohadást.
Szuper vagy! Én még bele se kezdtem. Ha gondolod, küldheted, de azért még várhatsz szerintem egy darabig, hogy a többieket ne hozd nagyon zavarba.
mmama üzenete…
Jó várok, a hónap végéig.
Névtelen üzenete…
Ildi jól látom, hogy a csodálatos pamutszaténodat áldoztad fel erre a célra? Minden esetre ha egy psychológus mutatná meg a páciensének, találna rajta egy s mást.
Polyák Ildikó üzenete…
Nem, ez a "Budapesti FÜrdőigazgatóság" pecsétjével ellátott fürdőlepedő:) Igen, ez amolyan Rorschach-tesztként is felfogható.
Zelnice üzenete…
Jó ez a lábtörlős, nekem egy barnaárnyalatos tájkép felhős egének is beillene.
Neked sikerült annyira kiöblítened, hogy ne eresszen? Áztattam sósban is, meg kimostam mosószeresben és öblögettem csomót,de nem az igazi. Kenyához tökéletes így is,csak izgatna h. bele tudjam varrni esetleg olyanba is, amit mosni kell.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév