2008. november 19., szerda

"Mixed media" játszóházi képek


A végén már nem maradt idő mindenre, így itt azt mondtam el, hogy lehet felhasználni a megfestett kétoldalas ragasztót.


Kipróbáltuk az Angelinát is: ez a poliamid szál egyszerű vasalással anyaggá tehető.



Sokak kedvence lett a hőre puffadó Xpandaprint. Én eddig a szakirodalom útmutatása alapján mindig fehér anyagra festettem, Lau kipróbálta az egyik saját festésén.



Fonallal díszített Tyvek-anyag, amit aztán Kati szépen szétrombolt. Rajta néhány hozzápasszoló SK gyöngy.



A szép textúra kialakításának titka, hogy sok réteget viszünk fel egymásra. Itt a Pearlex nevű csillámpala-por kerül a lutraduros alapra.


Kati a lutradurra varrt csipkéket és gézt festi.


Kipróbáltuk a transzfer festéket is. A következő képen festik a lányok a papírt délelőtt, itt meg megmutatom hogyan lehet átvarázsolni műszálas anyagra.





És itt van két Grilonos feltét. A bal oldali biztosan Mártanénié.
Akinek van kedve hasonlókat csinálni, még van néhány hely a Céh következő tanfolyamán december 13-án. Szerintem jó kis móka.





6 megjegyzés:

dixike12 írta...

Szerintem a jobboldali/kék/ Mártanénié a bal /a csiricsáré szines/ az az enyém ez biztos.

Ildi írta...

Igen, már én is rájöttem, hogy nem tudom, melyik a bal kezem.

Márta néni írta...

Ildi! Vittünk magunkkal egy akrillal megfestett csomagoló papírt, amire már nem került sor. Az mi lett volna?

ha van még képed tegyél fel többet is, hogy a következő tanfolyamnak könnyebb legyen elképzelni, hogy mit akar. Én legszivesebben visszamennék újra.

Ildi írta...

Nem lesz következő:( Ma beszéltem Sárival és csak 2 jelentkező van.

A csomagolópapírt kétoldalas ragasztóval fel lehet ragasztani anyagra, és utána tovább díszíteni. Ha barnásra, pirosra fested, teljesen úgy néz ki, mint a bőr. Keress rá itt: http://www.suebleiweiss.typepad.com - lehet csak egy s???

Márta néni írta...

Hát ez meglep. Szerintem nem volt elég hangosan meghirdetve, nehogy ezren jelentkezzenek.
De ha már megrendelted hozzá a cuccot, szivesen átveszek domborítópasztát, tyveket, angelinát hogy ne maradjon a nyakadon.

Elizaniko írta...

Ó, hát ezek nem tudják, miről maradnak le !

De jó, hogy nekünk megtartottad !!!!

De az is lehet, hogy karácsony előtt nincsen erre keretük.

Előbb utóbb lesz erre igény szerintem.