Müncheni kiruccanás

Hirtelen felindulásból Münchenben töltöttem a március 15-i hétvégét. Előző héten még Stockholmba akartam volna elmenni, de a repülők indulása miatt ez gyakorlatilag megvalósíthatatlan volt. Csak péntek estére lehet odaérni, és vasárnap hajnalban már kellett volna visszaindulni.
Így maradt (?) München, ahol bár többször jártam, sohasem voltam amolyan szájongós-városnézős kiránduláson. Gondoltam, végre elmehetek a Pinakothekokba (már csak a neve miatt is), meg egyáltalán megnézem, hogyan hagyatlik a nyugat. Münchenben nem hanyatlik...
Már indulás előtt kiszaszeroltam, hogy a Quilt und Textilkunst bolt galériájában szuper kiállítás van. A ViewSeven csoport igazi nagyágyúkból áll: Claire Benn, Leslie Morgen, Susie Koren, Claire Higgott, Karen Farmer, Claudia Helmer és Daline Kiff-Stott.
Bár a kiállított anyag egy részét láttam már Birminghamben, de bőven volt új is. Az abszolút szerelem Claire Higgott Piros címke című sorozata.



Nagyon tetszett Karen Farmer munkája is.


Megjegyzések

szizsu üzenete…
Ma már -sajnos- nem divat írni a blog bejegyzésekre választ, de azért nagyon jó, hogy megosztod velünk a "foltos életed" naplóját. Ezt a kiállítást én is szívesen megnéztem volna. Na és, hogy divatos legyek kapsz egy giga like-t :)
Polyák Ildikó üzenete…
Igazán köszönöm, hogy válaszoltál!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév