Átjárók

A nagy és intenzív JA-zás közepette várt még rám a feladat, hogy megcsináljam a magam két darabját a MOMÜ Átjárók kollekciójába. Nem mondom, hogy ez zökkenőmentesen ment: fáradt voltam, kishitű, utáltam a feladatot, nem volt ötletem, pláne miután láttam a többiek fantasztikus alkotásait.
Az egyik nagyjából biztos volt: egy varrótű. Ehhez teljesen sima szürke anyagon csináltam néhány Shiva-tűt, majd okkert választottam a tűhöz. Ami a legnagyobb mázlim volt, az a tűzőcérna. King Tut pamutcérna, amire az a jellemző, hogy nagyon sűrűn váltakoznak a színek. Ennél meg éppen egy tű hosszúságában váltakozik a szürke és a fekete. Poénként benne hagytam a tűben a biztosítótűket, és így Needles and Pins lett a címe (ami angolul nagyjából Zsibbadást jelent).


A másikkal nagy bajban voltam, mígnem megtaláltam ezt a deconstructed screen printing technikával készült anyagot. Szétvagdostam, fogtam hozzá egy másikat, ami csak simán "pacás" volt, és ebből született a Bypass műtét.

Megjegyzések

gubike üzenete…
A Smokie dal jut eszembe, a címét poénból Tüvek és gombostüveknek mondtuk :-)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév