Attila hajléktalan lesz

Lehet, hogy ennél jobb időzítéssel nem csinálhattam volna meg ezt a képet , hiszen a korábbi híresztelések után ma már kész tényként olvastam, hogy útban van szegény a Duna-parton, legalábbis ott, ahol van.
Azt mondják, vissza kell (?) állítani a Kossuth téren az 1944 (!!!) előtti állapotot. Persze csak "köztéri művészetileg". És ugyan Attila már a 30-as években ott ült a parton, de pechére csak 1980-ban öntötték bronzba.
Az ő jól megérdemelt helyére a "geszti bolond" (Ady E.) fog kerülni, persze csak a történelmi hűség mián. Mélyen, őszintén és hangosan fel vagyok háborodva!

Megjegyzések

dalia üzenete…
iszonyúan felháborodva olvastam a hírt, és a második gondolatom te voltál, nem is csalódtam, hogy rögtön ez az írás fogadott a blogodon.

az az egy gondolat vigasztal, hogy mennyire röhögne attila...
Polyák Ildikó üzenete…
Nekem meg te jutottál eszembe:)
F.Gina üzenete…
És ezzel a felháborodással nem vagy egyedül! (És még ezen kívül mennyi minden...)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév