Krakow 2

Emese kérdezte, hogy tetszett Krakkó.
Szégyen vagy sem, korábban nem voltam, de mivel egy konferenciára mentem, tudtam, sokat nem fogok látni belőle. Ilyenkor az ember lánya igencsak bajban van: fut párhuzamosan hat előadás, amiből mondjuk legalább kettő nagyon érdekli, kettő kevéssé és akkor még ott van a "Város".
Voltam én már úgy több konferencián, hogy csak a repülőteret/vasútállomást láttam (kétszer), mert az esemény a város szélén volt, és/vagy egyszerűen nem volt idő bemenni.
Most kicsit jobb volt a helyzet, mert Krakkó nem túl nagy és a konferencia/hotel is jó helyen volt. Az alábbiakat láttam:
1) csütörtök reggel 7 és 7.20 között elhúztuk a bőröndöt az állomástól a szállodáig (ami nem az óvárosban volt).
2) péntek reggel 8 és 8.45 között csináltunk egy hurkot a Kazimierz (a régi zsidó negyed) városrészben, mert útba esett a szálloda és konferencia között
3) péntek este ugyancsak a Kazimierz-ben vacsoráztunk a Dawno temu na Kazimierzu (Egyszer volt, hol nem volt Kazimierzben) nevű kóser étteremben
4) szombat reggel 10-ig végighallgattam egy előadást, majd begyalogoltam az óvárosba, bementem a katedrálisba, felkaptattam a Wavelbe, lenéztem, majd 1-re visszamentem a konferenciára.
Szóval, ha most azt mondom, nagyon tetszett, nem hazudok, de semmiképpen sem minősíteném megalapozott véleménynek. Aki még nem volt, feltétlenül ajánlom, közel van, gyorsan és viszonylag olcsón el lehet jutni. Nekem meg el kell mennem még egyszer....

Megjegyzések

gubike üzenete…
:-)
Köszönöm.
lomaquilt üzenete…
A régi zsidó negyedben láttátok a kb. 2-3 éve bezárt magyar konzulátust (felújitott)?
Polyák Ildikó üzenete…
Óh, nem. Nem is volt útikönyvünk, csak térkép. De majd megnézem, lehet, hogy öntudatlanul mégis voltunk.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben