Ez meg az...

Mivel időm nem sok van mostanában, amolyan befejezős-aprókás periódusban vagyok.
1. Persze befestettem az előző posztban mutatott "filces" kollázst, sőt el is kezdtem varrni belőle egy tartót (jobb nevet nem tudok), amit egy nagy kötős barátnőm névnapjára szánok. Majd akkor mutatom, ha kész lesz.
2. Kiválasztottam egy tavalyi darabot a bécsi pályázatra, ami méretben passzol. A házi festésű anyag nem volt gond, hiszen az utóbbi időben szinte minden abból készül.
3. Befejeztem a patagóniai quiltet. Nagyon nem tetszik:( Még várom az ihletet, hátha lehet rajta javítani.
4. Mivel a bécsi munka nem is volt lefotózva, a "műtermemben" új beállítást próbáltam ki létrával és könyvespolccal, hogy végre ne minden darab balról kapja a fényt, hanem szemből.
5. Ha ezt már így kitaláltam, lefotóztam normálisan a Tengeri sünömet. Ezt még májusban befejeztem, de ki kellett bélelni egy vastagabb vászonnal, mert nagyon "plötty" lett. A bélést persze hozzá kellett tűzni, meg kellett rá bújtató is. Ezt csináltam szombat délután.


6. Tegnap este meg anyagokat válogattam a nárciszokhoz.
Hát, ennyi történt az elmúlt héten kreatív ügyben.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév