A textilfestő új ruhája

Ezt az anyagot nem bírtam otthagyni az üzletben - még akkor sem, ha muszáj volt egy új nyakláncot is venni hozzá:)

Megjegyzések

katafolt üzenete…
Azt hittem,saját festés :-)Nagyon szép,olyan tied !
KicsiKató üzenete…
Gyönyörű... de én meg pont úgy értelmeztem, hogy az anyagot megvetted és aztán festetted... Vagy most akkor hogy?:))

Egyébként amilyen kreatív vagy, lassan ki kellene találni valami olyan alapanyagot, amiket megfestve . golyó formában - nyaklánchoz fel tudnál használni, nem?:))
Polyák Ildikó üzenete…
Megfesteni még csak megtudtam volna, de alul azt az aranyos hímzést meg a flitterek már meghaladják a képességeimet.
Én imádom az ilyen látványos láncokat, és talán tudnék is csinálni, de arra már tényleg nincs időm:)
Névtelen üzenete…
Mert megérdemled. A maradék anyagból dobj össze egy egyszerű táskát.

Ja és nagyon köszönjük a fordításokat a céhes honlapon.
Teca üzenete…
Nagyon szép lett ez a ruha!
Kicsoda üzenete…
Tegnap egy kismama jott szembe, egy ilyen anyagu hosszu ruhaban. Megertem, hogy nem tudtad otthagyni!!! Ami itt nem latszodhat, hogy gyonyoru esese van az anyagnak.
dixike12 üzenete…
Nagyon szép ez az anyag, én sem hagytam volna ott, de te varrtad meg vagy igy volt készen???
orsolya vanessza kiss üzenete…
Valóban gyönyörű !! :)
Polyák Ildikó üzenete…
Köszönöm mindenkinek a dícséretet az indiai (?) textiles nevében, aki gondolom 20 centes órabérért dolgozik:(
Juhizs üzenete…
"muszáj volt egy új nyakláncot is venni hozzá:)"
ez olyan, de olyan "nőcis" dolog :-) :-)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév