Díj és vallomás

Anikótól megkaptam az "Alkotó blogoló" kitüntető címet:)

Őszintén hálás vagyok érte: jó kis csapatba kerültem bele.
A díjról annyit kell tudni, hogy a díjazott maga is díjazóvá válik és továbbadja 2 bloggertársának.
1. Kiválaszt 2 olyan blogolót, aki neki kedves, akinek az alkotásait sokra tartja;
2. Meg is indokolja, hogy miért éppen őket díjazza;
3. Majd hagy az illető oldalán egy üzenetet, amiben felhívja a figyelmét rá.
Bármelyik magyar blog díjazott lehet, ahol alkotó tevékenységről tesz tanúbizonyságot annak írója. Lehet az bármilyen kézimunka, scrapbook, kreatív gasztroblog stb.

Mielőtt elmondanám, kinek adom tovább, vallomással tartozom.

Amikor elkezdtem ezt a blogolást, néhány dolgot eldöntöttem magamban.

1. Nem fogok a magánéletemről írni (ahhoz túlságosan zárkózott vagyok).

2. Sokat fogok írni a tanításaim során szerzett élményekről. Na, itt gellert kapott a történet, ugyanis rá kellett jönnöm, hogy az érdekes esetek zöménél a publikálással megsérteném az érintetteket. Én a tantermet afféle laboratóriumnak tartom, és úgy gondolom, hogy az a sok izgalmas vélemény és vallomás, ami ott elhangzik , nem a nyilvánosságnak szól. Mégha anoním is a mesém, az illetők és ismerőseik ráismernének a sztorira. Mivel ez a vonal ugrott, maradna a tankönyv-szerű (TIT-es) ismeretterjesztés, ám tanítok én eleget, nem kell ezt még itt is előadnom. Maradtak tehát a könyvek/tanulmányok, tehát a közeljövőben arra számíthattok, hogy afféle könyvrecenziókat írok.

3. A tanév alatt nem tudok "eleget" varrni, ráadásul mivel én mindig nagyobb darabokat csinálok, igazából csak nyáron tudok "villogni". Ezt most már láthatjátok.



Szóval, a jelöltjeim:

Sue (azaz Benkő Zsuzsa), akit hihetetlen precizitásáért imádok.

B_Ildikó (azaz Hortobágyi Ildikó), akit viszont azért csodálok, hogy négy gyerek mellett ennyi ideje jut mindenféle szép és kreatív cuccok elkészítésére.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév