Kíváncsi vagyok

A bal oldali hasábba egy hétre feltettem egy közvélemény-kutatást, aminek az ötletét Annabel Rainbow adta. Úgy érzem, nem kell megmagyarázni sem a kérdést, sem a lehetséges válaszokat. Valószínűleg sokan úgy érzitek majd, mindhármat be kéne jelölni, de a rendszer csak egyet, a szerinted legfontosabbat engedi kiválasztani.
Nagggyon kíváncsi vagyok a válaszodra!

Megjegyzések

b_ildikó üzenete…
Jó hogy posztoltál is róla, mert a csak Reader-en olvasók - mint pl. én :-) - nem látják...
Polyák Ildikó üzenete…
Sajnálom, Ildi.
dióhéj üzenete…
ööööö...mi számít quiltnek kéremszépen? mert ugye egy takarótól nem várom, hogy érzelmeket váltson ki, tán még azt sem, hogy eredeti legyen, de tán még a tökéletes technikát sem...strapabíró legyen, esztétikus és legyen egy sajátos hangulata, amit én általában elvárok a quilt tecnikával készült használati tárgyaktól...

ha faliképről beszélünk, mindhárom fontos és az érzelmeken túl még megemlíteném a gondolatiságot, ébresszen gondolatokat bennem, indítson el egy ösvényen, de hát a lélek és a szellem mégsem ugyanaz...

amúgy ha faliképről van szó nem tudok sajnos eredetit kitalálni...nagy másoló vagyok, letűnt kultúrák sovány epigonistája, de ezt úgyis tudod rólam :)
Polyák Ildikó üzenete…
Köszi a hozzászólást, Dióhéj. A részletekre majd visszatérek. Azért írtam quiltet és nem foltvarrást/patchworköt, mert faliképre gondoltam. (Tudom, nem egyértelmű így sem).

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév