Retrospektív

Jól eltűntem:) Annyi minden összejött az utóbbi egy hónapban, hogy bár a munka mellett varrogattam is, arra már nem futotta az energiámból, hogy blogoljak is.
Jó néhány kisebb és nagyobb darab készült a műteremben augusztus óta, most majd megpróbálom visszafelé megmutatni őket.
A "Megperzselt szívek" mindössze 45x55-ös darab, de szívből jön:) Az egyszerű sárgászöld pamut alapra saját festésű pamutbársony, filc és tisztaselyem szíveket applikáltam, jól letűzögettem. Tettem rá négy nagyobb organza szívet, majd egy egész réteg kék organzát, kicsit odatűztem, majd hőlégfúvóval "megperzseltem". Nem nagy durranás, de szeretem.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Igen, benne van a perzselődés, meg maga az, hogy nem piros....szóval van amikor ilyen az ember lelke, ...hogy megperzselődik, vagy megperzsel másokat.
próbáltam kitalálni melyik rész a kinagyított, feladhatod feladatnak kitalálni, nekem nem ment.
Görgei-Reiner Rita üzenete…
Először a színvilága fogott meg, közelről szemlélve a technika, és kidolgozás. Nagyon tetszik.
A kinagyított rész, Márta néni, a közepének jobb alja, 90fokkal balra fordítva.....
Polyák Ildikó üzenete…
Igen, Márta és Rita, a közeli képet elfelejtettem elforgatni.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév