Új könyvek - Philippa Naylor

Philippa Naylor egyik munkáját három éve már megcsodáltam Birminghamben.

Azt hiszem, ő lehetne az innovatív quilt egyik nagyon jó példája, aki nagyon hagyományos összeállítási és tűzési módszerekkel nagyon mai darabokat készít.
Az egyik új könyvemet ő írta. A címe szójáték: In the Limelight. Szó szerint Reflektorfényben-t jelent, de utal a saját maga által legsikeresebbnek ítélt munkájára, amiben a lime szín dominál.
Nagyon alaposan és érdekesen vezet végig azon a kb. féléves (!) folyamaton, ami alatt egy művet elkészít. Ezek a darabok ugyanis mind legalább 2x2 méteresek! Maga tervezi persze, festi az anyagot, 1:1-ben megrajzolja, sablonok alapján összevarrja, majd dúsan tűzi és imádja a trapuntót. Félelmetesen precízen dolgozik!
Szeretem az élénk színeit!

Megjegyzések

Budai Detti üzenete…
Tényleg elképesztően precíz. Gyönyörűek a munkái és külön tetszik, hogy a színei milyen élénkek!
Colette üzenete…
Ez kedvemre való:-)
zazálea üzenete…
A képet nézegetve értem a féléves terminust,türelmes ember lehet, én ennél sokkal türelmetlenebb vagyok, nem bírnám ki. Max.2-3 hónap, tapasztalatból mondom.
És igen, a színei...!
Kaoka üzenete…
Kedves Ildikó! Bárcsak azon a szinten érezhetném magamat, hogy pályázhassak. Egyelőre,évek óta a csoportomba sem tudok járni és céhtag sem vagyok. De, ami késik nem múlik, csak eljön egyszer az én időm is. Addig is gyűjtöm az infókat és próbálgatok különféle technikákat és gyönyörködök mások csodáiba. Talán érdemes lenne kiírni olyan pályázatot is, ami nem csak céhtagoknak szól. Lehet, hogy felbukkanna jópár elbújt tehetség, akik kedvet kapnának, ha lenne egy kis sikerélményük.
Bocsánat, hogy mint nem éríntett és nem céhtag nyilatkoztam. :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév