Kampányolok

a Sláger és a Danubius rádió fennmaradásért!

Érdekességként elmesélném, hogy öt évvel ezelőtti válásomig soha (na jó, nagy ritkán, autóban) hallgattam kereskedelmi/zenei rádiókat. Kossuth Rádió fan voltam évtizedekig, még akkor is, ha a vége felé már többször bosszantott fel, mintsem élményt jelentett volna. Miután elköltöztem a közös lakásból, már másnap Slágert hallgattam. Megmagyarázhatatlan, de talán a korábbi életemmel való "leszámolás" része volt.

Bár a Bumeráng többször felbosszant (erősen előítéletes vélemények, hímsoviniszta attitűdök), de ennek ellenére szeretem reggeli indításként. Ha november 19-től nem szól, komoly űrt teremt az életemben.

Persze túlfogom élni, de a magam módján szeretnék hozzájárulni, hogy ezt a "szokásos" magyar döntést vizsgálják felül.

Megjegyzések

Nóra üzenete…
Reggel álmosan botladozva az első dolgom, hogy bekapcsolom.Ez a reggeli 3/4 óra a munkába indulás előtti készülődés szerves része volt.A tartalmára írt véleményeddel is teljesen egyet értek, de így volt jó..
Sajnos reményt nem látok, hogy valami változna, hiába a piros-kék szalag az autókón és a 8 órái szimpátia dudálás!
Úgy látszik nálunk ez már nem változik: ha valami jól működik, el kell rontani..
( írjam: remélem csak én vagyok ilyen pesszimista??)
lomaquilt üzenete…
Nekem is a Sláger tetszik. A hirek igen rövidek és jó kellemes számok szólnak. Franciaországban van egy Nosztalgia adó, ami nekem nagyon tetszett. Autóban kiváló. Nem tudom azok amik helyette lesznek milyenek lesznek. Egyenlőre maradok a Gazdaság rádiónál. Csak néha elegem van a számokból!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév